Perfect Murci and 6.0 | LamborghiniChat
News

Perfect Murci and 6.0

Discussion in 'Lamborghini Discussion (not model specific)' started by FerrariSlave, Jul 25, 2004.

  1. Gimme Fuel

    Gimme Fuel Karting

    Mar 15, 2003
    107
    In my 348
    Full Name:
    Paul (Norway)
    That 6.0 VT is a wonder to mankind - - its to die for.....
    along with the Murcielago in the same color (whats the name of this color anyway??)
     
  2. MurcieMurcie

    MurcieMurcie Formula 3

    Jan 31, 2004
    1,279
    http://www.dupontregistry.com/search/srDetails.asp?itemid=171616&sessionkey={AC7061FD-690D-4BB8-BD55-3505BFF70CB8}

    $189k Murcielago....

    How do I post a working link? I copy and paste and it does'nt work right...
     
  3. 6.0 se

    6.0 se Formula 3
    Lifetime Rossa

    Mar 26, 2004
    1,721
    Atlanta,ga. area
    Full Name:
    A.J.
    The orange in the metallic pearl is officialy called Arancio Atlas.
     
  4. racerdj

    racerdj Formula 3

    Jan 19, 2003
    2,007
    Indianapolis
    Full Name:
    DJS
    The color is absolutely stunning in person and no photo I've seen comes close to showing the depth of the solor!!
     
  5. Gimme Fuel

    Gimme Fuel Karting

    Mar 15, 2003
    107
    In my 348
    Full Name:
    Paul (Norway)
    OK...thanx 4 the info
    BTW, congrats on your new Arancio Atlas Murcielago, its absolutley beautyfull.
    (I'm not jealous.........................................yeah, right) LOL :)
     
  6. racerdj

    racerdj Formula 3

    Jan 19, 2003
    2,007
    Indianapolis
    Full Name:
    DJS
    Lamborghini Atlanta has some very nice used L cars now!!
     
  7. Gimme Fuel

    Gimme Fuel Karting

    Mar 15, 2003
    107
    In my 348
    Full Name:
    Paul (Norway)
    I've never had the pleasure to see it in person yet, but I'm sure its 100 times better in person rather than on the pics.
    I know Ferrari dont use this color, but does anybody have a photoshoped pic of a Ferrari in this color??????
     
  8. racerdj

    racerdj Formula 3

    Jan 19, 2003
    2,007
    Indianapolis
    Full Name:
    DJS
    That would be a sight to be seen. I understand that Ferrari will paint an ordered car any color.
     
  9. LMP234

    LMP234 Karting

    May 8, 2004
    139
    TN
    Full Name:
    Leon
    This may sound strange, but if you have seen Minority Report, I always thought the red used for the "Mercedes" (I think that was the brand) in the movie would make an awesome color for any Exotic. It had an unreal (perhaps computerized) sheen to it.
     
  10. SkizoACE

    SkizoACE Karting

    Mar 24, 2004
    51
    Houston
    Full Name:
    Thomas
    open url...close url with the [] and the [/]
     
  11. 993 guy

    993 guy Karting

    May 21, 2004
    67
    Bergen County NJ
    Full Name:
    Eric D
    It was actually a Lexus. Looks like all the marketing money behind that flick went to waste huh? ;-) You still identified the car as a Benz even after all the money Lexus shelled out to the studio...
     
  12. FerrariSlave

    FerrariSlave Guest

    Nov 14, 2003
    114
    Chicago & Miami
    I perfer the murci in blue/creme but the six would be a interesting touch in the garage to make that bold statement when needed.
     
  13. scycle2020

    scycle2020 Formula Junior

    Jan 26, 2004
    433
    potomac
    stop showing photos of your new murci... it pure cruelity to those of us that cant get one at this time!!!!
     
  14. Gimme Fuel

    Gimme Fuel Karting

    Mar 15, 2003
    107
    In my 348
    Full Name:
    Paul (Norway)
    LOL - yeah, you got that right buddy ;)
     
  15. 6.0 se

    6.0 se Formula 3
    Lifetime Rossa

    Mar 26, 2004
    1,721
    Atlanta,ga. area
    Full Name:
    A.J.
    Ok, I'll stop!!
     
  16. Lukas

    Lukas Karting

    Dec 28, 2003
    55
    Santa Barbara
    Full Name:
    Lukas A. Niklasson
    wtf dont stop it man :) i "need" those pics......btw is there any chance of pics of your murcie and 6.0 together? would make me wet for sure :)
     
  17. 6.0 se

    6.0 se Formula 3
    Lifetime Rossa

    Mar 26, 2004
    1,721
    Atlanta,ga. area
    Full Name:
    A.J.
    Yes, I will get those today.
     
  18. scycle2020

    scycle2020 Formula Junior

    Jan 26, 2004
    433
    potomac
    ok aj, i give up... i will suffer..looking at the pics is better than nothing... give us more!!!!
     
  19. Chiaro_Slag

    Chiaro_Slag Karting

    Oct 31, 2003
    244
    CA
    Full Name:
    Jerry
  20. Omerta

    Omerta Rookie

    Jan 10, 2004
    49
    The orange 6.0 is the nicest Lambo ever! Very hot.
     

Share This Page